– kwaliteit –

Een product is goed als de klant tevreden is. Moeilijker hoeft het niet te zijn. Hoe komt het dan dat kwaliteit vaak als iets ongrijpbaars wordt gezien?

De kern van veel kwaliteitsproblemen ligt in de verwachtingen. Opdrachtgevers hebben hoge verwachtingen van een project. Eisen worden opgeschroefd omdat iedereen wel beseft dat er uiteindelijk toch ingeleverd zal moeten worden. Ingewikkelde kwaliteit management systemen worden ingezet om te waarborgen dat een organisatie voldoet aan de verwachtingen vanuit de omgeving. Projecten kunnen gebukt gaan onder de eisen die gesteld worden.

De professionals van INIT Circle vertalen hooggespannen verwachtingen naar realistische eisen. Zij zorgen daarbij dat iedereen aangehaakt blijft. En daarmee leggen zij de basis voor tevreden klanten en gebruikers.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Scroll to top
error: Content is protected !!